Suomalaiset ovat perinteisesti hyviä kehittämään innovaatioita ja niistä tuotteita ja palveluita. Innovaatio-osaamisen jälkeen pitäisi kyetä rakentamaan kilpailukykyä ja tässä kohtaa törmätäänkin usein heikkoon kohtaan ja ilmassa leijailee monia kysymyksiä.
Miten kilpailukykyä voidaan lähteä rakentamaan ?
Miten määritellään yrityksen identiteetti?
Voiko identiteettiä rakentaa vai onko se se mikä on?
Mistä identiteetti muodostuu ja miten yrityksen kulttuuri syntyy?
Tässä LINK-kanavan jaksossa LINKin strategisen muotoilun johtava konsultti Petteri Kolinen ja myyntijohtaja Timo Manner keskustelevat näistä aiheista.
![](https://mlavatqvr5rz.i.optimole.com/w:150/h:150/q:mauto/rt:fill/g:ce/f:best/ig:avif/https://linkdesign.fi/wp-content/uploads/link-punainen-ympyra.png)
Tiesitkö, että tutkimuksen mukaan vain 5% yrityksistä käyttää muotoilua strategisesti. Ja nämä 5% ovat tyypillisesti menestyvimpiä yrityksiä. Käy lukemassa artikkelimme aiheesta.
Ota yhteyttä! Ratkotaan haasteita yhdessä:
![](https://mlavatqvr5rz.i.optimole.com/w:809/h:809/q:mauto/f:best/ig:avif/https://linkdesign.fi/wp-content/uploads/PetteriKolinen-henkilokuva-nelio.jpg)
Petteri Kolinen
Leading Consultant,
Strategic Design
+358 40 1831 074
![](https://mlavatqvr5rz.i.optimole.com/w:947/h:947/q:eco/f:best/ig:avif/https://linkdesign.fi/wp-content/uploads/Timo_Manner-nelio-v2.jpg)
Timo Manner
Director, Sales
+358 40 524 2740