Suomalaiset ovat perinteisesti hyviä kehittämään innovaatioita ja niistä tuotteita ja palveluita. Innovaatio-osaamisen jälkeen pitäisi kyetä rakentamaan kilpailukykyä ja tässä kohtaa törmätäänkin usein heikkoon kohtaan ja ilmassa leijailee monia kysymyksiä.
Miten kilpailukykyä voidaan lähteä rakentamaan ?
Miten määritellään yrityksen identiteetti?
Voiko identiteettiä rakentaa vai onko se se mikä on?
Mistä identiteetti muodostuu ja miten yrityksen kulttuuri syntyy?
Tässä LINK-kanavan jaksossa LINKin strategisen muotoilun johtava konsultti Petteri Kolinen ja myyntijohtaja Timo Manner keskustelevat näistä aiheista.
Tiesitkö, että tutkimuksen mukaan vain 5% yrityksistä käyttää muotoilua strategisesti. Ja nämä 5% ovat tyypillisesti menestyvimpiä yrityksiä. Käy lukemassa artikkelimme aiheesta.
Ota yhteyttä! Ratkotaan haasteita yhdessä:
Petteri Kolinen
Leading Consultant,
Strategic Design
+358 40 1831 074
Timo Manner
Director, Sales
+358 40 524 2740