Tällä kertaa LINK-kanavalla mietitään millaisella reseptillä leivotaan tulevaisuuden tuote- tai palvelustrategia.
Millainen tuote- ja palvelustrategia tukee kilpailukykyä?
Mitä tarkoittaa portfolioajattelu? Unohtuivatko asiakastarpeet?
Miten edetään järkevästi portfolioajattelusta kaupallisuuteen?
Keskustelemassa ovat LINKin strategisen muotoilun johtava konsultti Petteri Kolinen ja myyntijohtaja Timo Manner.
![](https://mlavatqvr5rz.i.optimole.com/w:150/h:150/q:mauto/rt:fill/g:ce/f:best/ig:avif/https://linkdesign.fi/wp-content/uploads/link-punainen-ympyra.png)
Käy kurkkaamassa myös mitä juteltiin aiemmassa LINK-kanavan jaksossa yrityksen kilpailykyvystä ja ota LINK-kanava seurantaan Youtubessa
Petteri ja Timo ovat valmiina jeesaamaan, jos kaipaat sparrausta liiketoiminnan strategiaan ja tuote- tai palveluportfoliosi kehittämiseen.
![](https://mlavatqvr5rz.i.optimole.com/w:809/h:809/q:mauto/f:best/ig:avif/https://linkdesign.fi/wp-content/uploads/PetteriKolinen-henkilokuva-nelio.jpg)
Petteri Kolinen
Leading Consultant,
Strategic Design
+358 40 1831 074
![](https://mlavatqvr5rz.i.optimole.com/w:947/h:947/q:eco/f:best/ig:avif/https://linkdesign.fi/wp-content/uploads/Timo_Manner-nelio-v2.jpg)
Timo Manner
Director, Sales
+358 40 524 2740